Тунинг за BMW M3 Coupe

Амуриканците от Vorsteiner доработиха BMW M3 Coupe


Баварският спортист BMW M3 Coupe получи поредната си тунинг програма, този път разработена от Vorsteiner.


Тунерът е оборудвал спортната кола с нов широк бодикит Candy Cane, изработен от карбон, като освен неизменните предна и задна броня с дифузер, той се състои от капак на двигателя с допълнителни въздушни отвори, раздути арки на калниците и модифициран заден капак. Джантите са 20-инчови с гуми Michelin PS2 Sport Tires (285/25/20 за предната ос и 325/25/20 за задната). налице регулируемо на твърдост и височина окачване на KW и спирачна система Brembo GTR.

За постигане на по-голяма мощност американците са снабдили познатия 4.0-литров атмосферен V8 с AA E9X M3 Supercharger Stage II kit, благодарение на който мощността на немската машина е нараснала от стандартните 420 на цели 628 к.с.

На този етап няма информация за цената.

Ревю на Mercedes SLS AMG Roadster + видео

Нормално тук най-интересният елемент е мекия подвижен трислоен покрив. Вдигането или прибирането му става едва за 11 секунди, като операцията може да става и в движение до скорост 50 км/ч. Багажникът е с обем от 173 литра независимо от положението на покривът. Знаем, че обикновено роудстърите наддават на маса заради механизма на покрива и заздравяване на конструкцията от съображения за сигурност. Е, тук допълнителните килограми са само 40.


Мощността се осигурява от 6,3-литров V8 агрегат, генериращ 563 к.с. и 650 Нм. Той се комбинира със 7-степенна трансмиси с двоен съединител, която позволява на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,7 сек и да развие максимална скорост от 317 км/ч, също като SLS Gullwing.

Интериорът е обзаведен с кожен салон Designo, метални елементи и спортни седалки AMG със система за отопление или охлаждане на нивото на врата AIRSCARF. Опционално се предлага аудиосистема Bang & Olufsen и информационна система AMG Performance, показваща в реално време информация за автомобила.

Уникална кола за 2,7 млн. се разходи из София


Пред „Александър Невски“ се изсипаха няколко милиона… евро в автомобили. Всеки успя да разграби колкото може повече в спомени, но нашите адмирации отиват при Aston Martin One-77. Това е Автомобилът на Автомобилите. Да, преди него по паветата пропълзя и Bugatti Veyron, но One-77 е друга класа. Не защото е по-бърз или по-мощен, а защото изглежда невероятно. Особено като го видиш в София с тези невероятни цветове. И като си представиш, че стартовата му цена е 1,2 млн. паунда (между другото първите 10 от общо 77 са отишли при един собственик), тръпки ни побиват.


А кожата по гръбнака буквално се настръхва от звука на най-мощния двигател, внедряван в сериен автомобил: 7,3 V12, 750 к.с., 750 Нм.

Тройно турбо за BMW X3 M

BMW X3 M ще бъде с тройно турбо?

Ако трябва да вярваме на “доверен” източни, BMW подготвят Х3 М около 2012 година.

От специализираното британско списание CAR твърдят, че спортният SUV вероятно ще получи 3.2-литров редови шестцилиндров двигател с мощност от 449 к.с. А кое ще бъде най-впечатляващото около този агрегат? Че той ще бъде оборудван с цели 3 турбокомпресора.

Няма как да не приемем тази новина с известна доза скептицизъм, въпреки че ни се ще да вярваме в достоверността на информацията.

Иначе от BMW обмислят между четири двигателя за следващото поколение на М3, като избраният за него агрегат може да бъде споделен и с Х3 М.

Изцяло нов Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette ще има много съществени промени от General Motors.
 
GM се надява този модел да се превърне за европейците в това, което за тях са моделите на Porsche, Ferrari и Lamborghini. Двуместното спортно купе на Chevrolet ще бъде с нов, по-компактен, но също толкова силен двигател, като досегашния V8.
 
Според изданието TheDetroitBureau.com, GM е взел решение да се използва европейски тип V8 с обем малко по-голям от три литра и система „сух картер”. Цилиндровата глава ще е с диаметър 80.5 mm, съпоставим с цилиндрите при Ferrari или Lamborghini.
 
 
Представите на GM пояснява, че новият двигател ще бъде с турбина. Мощността ще е над 400 к.с. или по 125 к.с. на литър от двигателя.
 
С тези данни новото поколение на Corvette ще бъде конкурент на модели като Porsche 911 и Lamborghini Gallardo. Според източници от GM, новият двигател ще има високи обороти, които ще достигат до 10 000  в минута.
 
Президентът на General Motors Северна Америка, Марк Рюс, заяви, че C7 Corvette, който ще бъде на пазара след по-малко от две години, „ще бъде изцяло различен от днешния (на снимката) и въобще от американските спортни автомобили.

McLaren ще засенчи Bugatti Veyron

McLaren разработва нов флагман, за който се говори, че ще засенчи дори Bugatti Veyron.

Засега автомобилът е известен само с „прякора си”, Mega Mac, като ще се появи през 2014 година. Засега се планира да бъдат произведени само 500 броя от нея, а цената ще бъде около 400 хиляди паунда (около 900 000 лева).Според хора от фирмата, разговаряли с изданието Autocar, стилът на Mega Mac ще бъде по-агресивен, а автомобилът ще е по-голям и практичен от MP4-12C.


Същото време ясно ще личи принадлежността на колата към флотилията на McLaren. Интериорът ще е съвременен, но луксът ще бъде минимален за да се даде предимство на динамиката. Мястото за багаж ще е минимално.Двигателят на новия модел ще бъде V8 с обем 5.0 литра и мощност от 799 к.с. Това означава впечатляващите 160 к.с. на литър работен обем. Двигателят се разработва съвместно от McLaren и фирмата Ricardo. Според запознати, максималната мощност ще бъде налична при 7500 об/мин, а максималният въртящ момент от 800 Nm ще е наличен между 3500 и 6800 об/мин.Двигателят ще се комбинира с трансмисията Graziano със седем степени и два съединителя. Според представители на McLaren, в тази комбинация Mega Mac ще ускорява до 96 км/час (60 мили в час) за 2.8 секунди, до 100 мили в час (160 км/час) за 5.5 секунди и до 320 км/час (200 мили в час) за 20.0 секунди.Макар Bugatti Veyron Super Sport да има по-добро ускорение до 60 мили в час (2.6 секунди), Mega Mac е по-бърз до 200 мили в час, защото моделът на Bugatti ги постига за 22 секунди.Платформата на Mega Mac ще бъде създадена на базата на тази от карбон и фибро влакна на MP4-12C. Окачването също ще бъде подобно, алуминиево, с адаптиращи се амортисьори, карбоново керамични спирачки от Brembo с електронно разпределение на спирачната сила.

Тест Драйв на Mercedes SLS AMG

Летище, специално подготвено трасе, AMG инструктори и 571 к.с.

 Най-екстремното возило на Mercedes AMG стъпи на българска земя за "ОЧАРОВАНИЕ БЕЗ КРАЙ" - ексклузивното роудшоу на Mercedes-Benz Star Experience.



От компанията бяха подбрали огромен брой возила от BlueEFFICIENCY серията, от спортните, от луксозните и от проходимите коли за високооборотното събитие.

Ние обаче ще преминем директно към черешката на тортата - SLS AMG. Автомобил, който разполага с 571 к.с. и 650 Нм, като гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч. за 3.8 сек.



Както добре знаете, серийното производство на SLS AMG стартира в началото на тази година. Още преди това обаче се знаеше, че колата предлага превъзходна комбинация от тегло (1620 кг) и мощност, която гарантира най-висока степен на динамика при шофиране. Това е пълната истина, убедихме се сами. Всъщност трудно можем да опишем с думи, емоцията, която предизвиква SLS AMG..., но все пак ще опитаме...



И така, трасето включваше професионално нереден слалом, два обратни завоя, дълга права за ускорение и една по-къса за спиране.



Как ни омая SLS AMG - започна със звука. Буботенето е по-скоро плашещо, респектиращо, когато си извън колата. Вътре е различно - забравяш за всичко, освен за мощността - тя постоянно напомня за възможностите си. Стабилността също ни стресна - конусите преминаваха покрай колелата, които сякаш бяха в релси. На обратните завои обаче гумите свистяха, а адреналинът преминаваше всякакви граници. Ускорението? Брутално!



Преди теста бившият шеф дизайнер на Mercedes-Benz Петер Пфайфер ни подшушна: "Има опасност да не може да погледнеш жена си, когато слезеш от тази кола". Обичаме жените си, но Пфайфер беше прав - не можехме да откъснем сетивата си от крилатия Mercedes.